Pluggisen

Vilken föreläsning! Helt grym! NOT!!! Grymt segt. Ja det märks kanske eftersom jag skriver här. Fast läraren kanske tror att jag är jätte ambitiös eftersom jag sitter och knappar på datorn. Pluspoäng till mig!

Danslektionen igår blev lite mer testomgång för min del. De som skulle ha dansat var inte närvarande pga bakfylla, sjukdom och slöhet. Fast 3 tappra personer iallafall. Jätte duktiga! Så nu verkar det som att söndagskvällar kommer bli testa på lite allt möjligt i aerobicssalen i Vällingen. Ska tydligen hålla dans igen och då kanske skivorna vill funka också. Fast på förfrågan av street så får jag väl slänga ihop något åt det hållet istället. Great...
Kan ju tillägga att jag aldrig känt mig så kass. Eller jo men shit vad jag har blivit kassare än jag varit. När jag skulle visa i rätt takt gick det asfort fast jag pitschat ner till -8! Har tappat allt totalt och hade absolut inget ös. Måste börja träna lite mer dans men det är lite svårt eftersom jag bestämt mig för att inte gå någon kurs då det är för dyrt och jag inte har tid. Äh får köra järnet när jag kör våran lilla söndagsdans eller nått sånt.

Missar Hollywoodfruar ikväll då Johanna jobbar. Så jag får kolla på webben någon dag istället. Sista avsnittet och allt. 

Yeye ska kanske försöka vara lite fokuserad på föreläsningen. Eller nått sånt...
Tjingeling! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0