uschabuscha

Jag vet att det är ett i-landsproblem men blää vad jag hatar att jag inte kan sova länge när jag druckigt kvällen innan. Kom hem strax efter 4 och somnade typ halv 5. Då tycker inte jag att man ska vakna kl 10! Så nu har jag legat i min säng och degat sen dess. Fast jag inte är hungrig måste man äta så jag kirrade precis mackor med honung och ost och lite apelsinjuice till det. Apelsinjuice är så grymt gott när man är bakis men då ska det inte vara coop x-tras för den är sjukt äcklig har jag upptäckt. Hur som helst så känner jag mig inte precis tiptop idag. Men det ska inte hindra mig. Har en del att fixa så det är bara att sätta igång. När jag orkar... Ska dega lite till sen ska jag lunka bort till willy's och storhandla. Måste plugga en del idag också men jag ska ändå sitta på tvär och tuben ett tag när jag ska till vällingby för att hämta mina glasögon och köra lite thaiboxning, så det kan jag passa på att göra då. Om det blir någon thaiboxning vill säga. Får väl se hur folk mår men jag skulle gissa på att en del inte mår så bra. Men nått ska vi väl hitta på. Såg att det hade varit ett till avsnitt av hollywoodfruar så det är bara att kolla det online. Dom är mina stora idoler så det kan man bara inte missa. Perfekt att slö-kolla på. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0