Uschabuscha

Är nog lite bakis skulle jag säga. Inte riktigt bakis men ändå en touch av bakis-feelings. Huvudet är inte riktigt på top men annars mår jag ju finfint. Ok mina fötter hatar mig. Vad jag hatar är att jag typ aldrig kan sova speciellt länge när jag festat. Kom hem strax innan 3 men lyckades inte somna fören kanske halv 4. Men sen vaknar jag innan 10! Vad fan är det här liksom? Jag vill ju sova jättejätte länge. Fast nu ska jag bara sega lite till sen börjar det bli dax för frukost. Kanske skulle göra pannkakor...Men jag har ingen mjölk hemma så då måste jag till affären innan. Äh ska ändå storhandla idag så jag får käka lite mackor så jag orkar med det och sen kan jag göra pannkakor. Kan ju passa på att panta lite burkar när jag ändå är i affären. Det är nog dagens enda måste, att städa upp i lägenheten. Blev bara ett kraschat glas men sen är det en del ölspill på golvet. Klantiga människor.

Men det är iallafall värt att vara seg idag för det var riktigt kul igår. Speciellt på meddis. Hade det inte varit så kallt och alla var tvungna att dra mot olika håll hade jag gärnat setat kvar där ett bra tag till. Känner mig lite dålig över att folk var vid mig innan jag kom hem så dom fick sitta vid uteplatsen och vänta i kylan. Oops!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0