Virrpanna

Tillbaka i Hnäs igen. Har varit här en hel del den senaste tiden känns det som. Men den här gången är det inte bara för att träffa folk utan nu är det jobb som tar upp min tid. Måste åka vid 6 så det blir att gå upp vid halv 6. Får inte försova mig! Ska ta sporthallen ikväll också så jag kan inte förbereda den tidiga morgonen med att gå och sova så tidigt heller. Men sova får jag göra på söndag. Är bara glad att jag har ett extrajobb så jag får lite pengar utöver csn.
Fast jag saknar redan mitt älskade fjollträsk. Men jag är tillbaka där på söndag så jag överlever.
Måste plugga riktigt mycket efter jobbet imorrn. Ska försöka plugga lite ikväll också innan jag drar till sporthallen men med tanke på att jag redan pluggat runt 7h totalt idag så är min hjärna inte riktigt med längre. Eller längre...har aldrig varit.
Blir lite tajt tidsplan imorrn. Måste hinna ut och springa lite också. Fast det kirrar jag. Får springa riktigt fort så det går lite snabbare.
Yeye nog med massa snack om ointressanta saker. Imorrn ska jag ha något roligare att skriva om. + lite bilder kanske.Nu är det plugg och underbar musik som gäller.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0