Yeey!!!

Klarade "Vad är design?" tentan!!! Vilket jag verkligen inte trodde att jag skulle så nu är jag riktigt glad!
Har varit i skolan mellan 8 och 18 idag så jag är helt slut men inte fan tar pluggandet slut för det. Nu under dagen har det varit ett grupparbete som tagit min tid men nu ska jag gå över till lite tenta-plugg. Känns riktigt brs med grupparbetet då jag jobbar med 3 jätteduktiga och ambitiösa tjejer. Trots vissa problem tror jag vi kommer lösa allt. Fast till den här grejen kan man bara få G eller IG så det är inte precis så man satsar på något betyg eller så. För att vi kommer få G det går inte att tvivla på. Måste bara fixa lite mat nu så jag pallar att få in alla termer och shit.

Inte nog med att jag åker upp till Ellen den 30 okt så kommer hon hit den 21 nov. Riktigt skoj! Och så ses vi igen vid jul dessutom. Måste åka hem till henne i Hallsta under julhelgen eftersom hon får en liten vovve. So cute!
Vet inte om jag skrivit det i något tidigare inlägg men jag ska alltså flyga för första gången i mitt liv den 30 okt. Ska bli kul men läskigt. Som tur är så fäljer Johanna med till Arlanda så jag inte behöver känna mig helt vilsen.

men nu ska jag fira att jag slipper omtentan med lite nudlar!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0