Arbetarservis och pannkakor

Effektiva Sara. Det är jag det. Typ iallafall. Har hunnit tvätta 6 maskiner tvätt, tränat, pluggat, lagat mat och diskat. Och snart ska jag plugga lite till. En bra tordags sett över helheten. Lägeheten har svämmat över med tvätt som hänger på tork. Missade att det fanns 2 torktumlare så nästan allt var dyngsurt. Men nu hänger den fint över skåpsluckor, stolar och överallt annars man smart nog kan få plats med lite tvätt.
Har setat några timmar på cafe string med Johanna och pluggat. Har skrivit på min redovisning om arbetarservisen. Lite problem med den men jag har till nästa fredag på mig så jag är lugn. Tyvär har jag inte hunnit läsa så mycket idag så jag får ta och göra det nu.

Imorrn är det fredag igen. Vet inte alls vad som händer förutom föreläsning 8-10. Kankse åka hem och sova en stund när jag slutat och sen får jag se vad som händer på kvällen. Hela helgen är faktiskt ganska öppen för ovanlighetens skull så förutom plugg ska man väl lyckas hitta på nått. Ska hjälpa Johanna att flytta dom sista grejerna men annars så ska jag bara ta dagarna som dom kommer.

Random pics!

Jag har en rosa prezzo! Yeey!


Första storhandlingen woho!


Lite mer fixat efter besök på IKEA

Nej nu jävlar är det Twentieth-Century Design och post-it lappar som ska få mitt fokus. Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0