Dalí, Dalí

Fast det är första tentan som gäller på tordag så kan jag inte bara sitta instängd i lägenheten och stirra i böckerna. Så det blev ett litet besök på moderna museet med lite folk såhär på eftermiddagen/tidig kväll. I lördags öppnades utställningen Dalí, Dalí så med tanke på att det är en av mina absoluta favorit konstnärer så blev det en liten sväng bland tavlor och förvirrande dörrar. Älskar Dalí's tavlor men tyvär var inte mina favoriter med vilket var en liten besvikelse. Så om man bortser från det och den störande guidade gruppen som skulle envisas att gå precis dit jag skulle hela tiden var det en bra utställning.


Ok nu vill inte mitt internet att jag ska lägga upp mer bilder så jag ger mig för idag. Ska nog ta och sova snart ändå. Kommer inte blogga fören tidigast torsdag för imorrn kommer jag megaplugga så det skriker om det.
Men god natt iallafall.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0