Do the Elvis!

Shit va kul det är att klättra! Helt klart någonting jag kommer göra fler gånger. Var faktiskt ganska duktig om jag får säga det själv. Fast Johanna var såklart tvungen att vara bättre på lite krångliga väggar :P Och att man hade "experten" nere på marken som menade att det såg lätt ut gjorde ju att man nästan måste vara bra. Eller? Fast mina problem med höger och vänster gjorde det lite krångligt när dom nere på marken försökte vägleda och säger "vid höger knä". Mitt eller ditt höger är då frågan... Men jaja, grymt kul iallafall för att vara kortfattad.

Avslutade denna grymt bra söndag med latte på fåtöljen. En latte sitter aldrig fel liksom. Men nu är jag helt slut i hela kroppen och jag räknar med värsta träningsverken imorgon och jag förstår inte hur jag ska klara av att anteckna på en 3h lång föreläsning. För det sliter på fingrarna att klättra kan jag säga. Men smärta är ju bara svaghet som lämnar kroppen så det blir att bita ihop. Om jag mår bra imorrn också så förkylningen känns ok blir det nog ett besök på gymmet för att komma igång igen. Men jag får väl köra lite lätt eftersom jag inte är riktigt helt frisk. Det är ett rent helvete att inte kunna träna så jag vill bara komma igång igen. Men det får bli morgondagens i-landsproblem. God natt!
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0