Google

Älskar verkligen google! Har börjat googla asmycket när jag söker info om saker till skolan men självklart klickar jag mig vidare på annat. Igår kom jag in på skor när jag satt och sökte efter designers som vi snackat om på modehistorian. Så nu är jag jättesugen på nya skor!

Först och främst dessa röda converse. Sånna SKA jag köpa i vår!


Är även helt galen i dessa paljett converse. Vill ha dom blå,lilla eller rosa(som tyvär inte är med på bilden).


Har inte riktigt råd med ett par classy Loubouin nu men när jag blir rik då ska jag ha ett par sånna.


Tycker inte dom här ser ut som äkta Louboutin men dom är grymt snygga! Vill ha vill ha!

Jimmy Choo's kollektion för HM kommer i november och jag har inte riktigt haft koll på hur dom skorna kommer se ut men tack vare google vet jag nu det. Ganska dyra men endel var grymt snygga! Som t.ex.

Fast jag betalar inte runt 1000 kr för ett par heels med tanke på hur mycket pengar som blir kvar när jag betalat hyran. Inte just nu iallafall. Men sen när jag blir rik. Då kan inget hindra mig!

NU är det dax för frulle. Ska försöka plugga en hel del idag men sen ikväll får jag se vad som händer. Igår blev det iallafall tacos och film med lite folk hos J&K. Grymt gott men kass film(Män som hatar kvinnor).
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: alex

dom lila paljett-conversen kollade jag på i Sthlm men hade inte råd just då. :( men snart kommer lönen och då blire converse! jag har också kollat på röda faktiskt.

2009-09-12 @ 15:35:21
URL: http://alexandralenander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0