Hitler i kvinnligt format

Det är jag det. Har blivit lite smått Hitler-aktig och det är inte bara enligt mig. Inte som Hitler så utan bara det att jag blivit ganska bossig och diktator-aktig. T.ex. hela grejen med min dator. Att dom hade glömt den på lagret och hela den historien. Emma vill aldrig mer storhandla med mig för fast det var till henne vi skulle handla var det jag som bestämde och körde med Emma. Och senaste händelsen, idag har jag varit inne på sssb's kontor och klagat och fixat så att allt blir rätt och jag inte får fixa allt som behövs fixas själv och lägga mina pengar på en lägenhet jag ska hyra i max 3 år. Grejen är den att han som bodde här innan inte hade städat innan han flyttade ut och att det var massa pluggar och hål i väggarna. Så nu får jag ersättning för att jag städar upp skiten och så ska dom komma och kolla på väggarna. Skulle kunna bli så att dom målar hela lägenheten. Men nu ska jag inte hoppas på för mycket. Annars är det en väldigt fin lägenhet som jag tror jag kommer trivas i. Nice område, nära till både buss och tvärbanan, lätt att pendla till skolan och nära till köpcenter. Kan det bli bättre? 


Imorrn blir det att fortsätta städa och packa upp mer grejer men det känns lite onödigt att packa upp när jag inte har några möbler eller vet hur det blir med allt som skulle behöva fixas. men jag har inge bråttom. Det får ta lite tid att komma iordning. Så ingen inflyttningsfest än på ett tag.

Bäst just nu är iallafall Regina Spektor konsert i december! Jippie! Långt kvar men tiden går fort. Får se till att ha askul hela tiden så går tiden speedat fort.

Puss & Go'Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0