Hollywoodfruar

Tv-kväll idag. Det är nämligen premiär för nya serien om svenska hollywoodfruar. Kan man inte missa! Så det blir iväg mot Vällingbby ikväll igen. Får se vilka som dyker upp. Det blir iallafall jag, Johanna och Johanna. Och jag ska skratta. Oj vad jag ska skratta åt dessa människor. Så jävla komiskt hela grejen och om man nu inte ser det komiska är man riktigt blåst. Det kan jag stå för att jag tycker. Så de så!

Random pics!

Fick blommor av Johanna! So sweet!


och jag gav henne kaffe. Mycket bra byte!


Mohahaha! Världens snyggaste vattenkanna!

Ska försöka komma igång med lite plugg. Får se hur det går med det. Och så finns det en del disk att ta reda på. Blää på massa måsten! Men TJINGELING iallafall!

Kommentarer
Postat av: michis

lever blommorna fortfarande?

2009-09-14 @ 15:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0