Home sweet home!

Äntligen tillbaka i fjollträsk! Känner mig mer förkyld än igår och mina öron har börjat krångla. Hörde typ ingenting ett tag på förmiddagen vilket är asjobbigt. Fan. Kom på att jag glömde sno med mig nässprayen från m&p. Klantigt som fan men jag får väl springa in på apoteket och köpa en imorrn då när jag ska iväg och storhandla.

Tycker Johanna kan sluta jobba snart så jag kan åka dit för att chilla. Men hon skulle fika med några kompisar först också. Skulle kunna ta segartiden jag har nu till att koreografera lite men känner inte riktigt för det. Känner för att baka negerbollar men jag har inte ingredienserna hemma och jag orkar inte gå till affären. Ska ändå storhandla imorrn så jag får köpa hem det då. Whatever iochförsig.

Imorrn blir det alltså storhandling och så tar jag några extra duktighetspoäng och storstädar också. Dessutom blir det ett litet besök på klätterverket. Så om man inte hör ifrån mig på ett tag så ligger jag nog på sjukhus pga att jag brytit varje litet ben i min kropp. Klantig som jag är skulle det inte vara omöjligt. Men nu ska jag inte vara sån. Ska bli kul att testa för jag har aldrig klättrat och jag har fått reda på att jag har värsta superförsäkringen så om jag skulle skadas får jag ut pengar iallafall. Positivt tänkande kallas detta! Nej seriöst, ska bli skojigt men är bara lite orolig med tanke på att jag är höjdrädd. Kanske ett tillfälle att komma över rädslan. Släppa sargen liksom.

Yeye, får bli lite svenska hollywoodfruar och sen koreograferande tills jag hör något från Johanna. Tjingeling!

Kul att träffa alla igår! Längesen man träffa dom flesta och GRATTIS till Michis! Är ju lite dålig på att gratta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0