Run bitch RUN!

Hurtbullen är på G! Igår blev det uppvärmning på löpbandet och idag blev det bara löpbandet. Fast i 25 min. Lovely! Kände mig sådär härligt slutkörd så det blev lite bastu efter också. Kommer ge mig iväg och träna bara för jag vet att jag kan basta efter. Hehe...
Annars har det blivit typ en heldag hos Johanna. Lagade lunch till henne, mig och Emil. Asgott! Risoni, haricort verts, kalkon och cheddarost. Och salladskrydda förstås. Yummie! Självklart lite fika på det med kaffe i nya kaffekannan och Johannas hemmabakade minimuffins. Och sen lite mer fika när andra Johanna kom på besök. Fast denna gång med te istället för kaffe. Omväxling förnöjer som man säger... Men nu har jag en kväll för mig själv. Emma skulle ha kommit upp innan hon skulle hämta Ida och Cissi på Arlanda men hon är sjuk så det blev inget med det. Så det blev toast med dallassallad och lite godis för mig med datorn i högsta hugg för att planera vad ska som ska införskaffas på IKEA imorrn. Mycket är det som måste handlas. Tur att jag får pengar i veckan då så jag kan betala tillbaka till mam&pap. På kvällen blir det fika hos J&K och sen när mam&pap åkt hem får dom allt bjussa mig på middag också. För dom ska fan inte tro att dom blir av mig. Det kan dom fetglömma!

På tal om något helt annat så såg vi äntligen Tarantinos nya film, "Inglourious Bastards" igår. Asbra! Lätt en av mina topp 15 filmer. Den ska jag definitivt köpa när den släpps på dvd. Fast det säger jag iochförsig om många filmer...Alltså att jag ska köpa dom men så blir det nästan aldrig. Har inte köpt någon ny film på evigheter. Senast jag köpte var Kalle och chokladfabriken och Clockwork Orange. Fast Clockwork har jag inte ens sett än. Vågar inte se den när jag är själv så den sparas tills jag vågar se den eller någon vill se den med mig.

Nä nu ska jag nog slänga i  The Aviator som jag lånat av J&K och passa på att måla naglarna. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0