Skillnader

Ett happy meal är inte en lilla menyn! Nog för att jag ofta är ganska lost i min lilla skalle men det vet jag iallafall. Men det är vad man får. Tack för den! Åkte hem till J&K då jag trodde att det skulle lagas mat vilket jag behövde efter lite koreograferande inför den lilla danslektionen jag ska hålla. Men när jag sitter på tvär så ringer Johanna och meddelar att det blir snabbmat för dom "arbetande" herrarna var väl trötta, så jag får välja mellan pizza och McD. Så ordern blev inte helt oväntat en lilla menyn med cola utan is(så vet man vad jag brukar käka på McD). Men när jag kommer fram till lägenheten kommer för det första maten då de inte vågade börja äta innan jag kom(så snällt av dom att jag slipper sitta och äta själv) men när jag kommer in i köket står där en liten happy mealkartong med snurre sprätt. Men dom hade varit duktiga och beställt cola utan is fast han i kassan drygt hade frågat varför det inte skulle vara is i colan. Skit i det du gubbjävel! Hursomhelst var det gott med mat då jag var grymt hungrig men jag säger bara att den mentala åldern visas först när det finns en happy mealkartong att leka med.

Mycket utförlig beskrivning av min lilla onsdag men så kan det bli ibland. Men vad händer i övrigt då? Jo, jag måste fixa till min redovisning som jag ska hålla på nationalmuseet imorgon inför 1/3 av klassen, en snubbe försökte hänga sig i skolan(?) och på lördag blir det hemfärd. Ser faktiskt riktigt mycket fram emot att åka hem över dagen, träffa lite folk, käka langos och munkar, sopplunch hemma and so on. Riktigt mysigt ska det bli. Hoppas bara att det blir riktigt höstigt väder med lagom mycket sol, lätt blåsigt och kallt. Det skulle vara perfekt! Men så lär det väl inte bli...Hoppas även att J&K ser till att ha bra musik på iPoden så man har nått att lyssna på under bilfärden. 

Börjar bli lite smått hungrig så det är väl bäst att jag fixar frulle. Kanske slänger igång ett avsnitt Big Bang Theory också som morgonunderhållning. Men men, äta var det iallafall.
Tjingeling! 

Kommentarer
Postat av: michis

snurre sprätt XD vilken mysig skola du har valt då:P fast med tanke på att carlforsska blev hotat två gånger är det väl ingenting...

2009-09-17 @ 11:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0