Tentadepp och Arcade Fire

Tacka vet jag underbara låtar som gör att man överlever när man blir enormt deppig. Tentan är äntligen över men det är stor chans att jag måste ta mig igenom en omtenta. Vilket suger så något enorm! Men nu lämnar jag det här bakom mig och ser framåt. Får se hur det gick om några veckor eller så, har jag klarat den så yeey men har jag inte klarat den kommer jag svära ett tag och sen ta tag i att fixa skiten. Härnäst blir det en del av företagsekonomi A. Riktigt kul tycker jag men vi kommer vara med 2 eller 3 andra klasser och det gillar jag inte. Har svårt som det är att ha koll på vilka jag har i min klass.

Har man inte redan hört Arcade Fire's kiva "Neon Bibel" från 2007 ska man göra det omedelbart! Nästan alla låtar är underbara! Har haft den ett tag men aldrig tagit mig tid att lyssna på den men nu kan jag knappt sluta lyssna på den istället. Favoriterna är "Intervention" och "No cars go". Tuba nu!

Random pics

Fotbollsmatch en underbart vacker höstdag




Årets sista kulglass-fika

Ska ta och lägga upp lite bilder på fb också. Men imorrn blir det Etuna iallafall. Fast jag är sjuk. Men vad gör man inte för en av världens bästa vänner på hennes födelsedag.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: michis

nä men vad gullig du var då:P btw snyggt halsband. de som köpt det måste ha jävligt bra smak!

2009-09-24 @ 17:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0