Twentieth-Century Design

Har lyckats ta mig igenom den svenska kurslitteraturen och har nu kommit typ 20 sidor i den ena engelska. men ska skippa läsning till 00.00 idag och googla lite info om arbetsservisen. Ska nämligen redovisa om den nästa fredag när vi är på Nationalmuseet.
Flera dagar sen jag bloggade senast men bloggen är inte prio 1 just nu. Eller rättare sagt aldrig. Prio 1 är alltid vänner och bekanta. Sen kommer jobb och plugg. Ska skicka in jobbansökan till en affär när jag skrivit ihop ett bra cv men nu ska jag koka nudlar och drömma mig tillbaka till coldplay-konserten. Blir så glad jag hör deras låtar för det var så underbart bra.

Men vad har hänt sen sist då? Massa shopping på IKEA, singstar-sjungande,dansmatte-dansande och plugg. Om man sak dra det snabbt. Självklart har det hänt mer men det tillhör det förflutna, jag koncentrerar mig på framtiden. Som ser mycket ljus ut. T.ex. ska jag tvätta själv för första gången på torsdag. Ser faktiskt framemot det. Var ett stort steg att bara boka tvättid. För att vara mig alltså. Så förutom den konstiga känslan av oro och ångest som kommer lite då och då är jag nästintill överdrivet ambitiös och glad.

Imorrn kommer Emma på besök så det blir middag hemma hos J&K. Men innan det blir det plugg, gym och städning.
Nu är det nudlar och haricort verts som gäller. Mums!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: michis

lycka till med tvätten och försök att inte missfärga allt ;)

2009-09-08 @ 21:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0