Underbara höst

Sista veckan i september. Äntligen! För då är det snart oktober(väldigt snart) och sen blir det vinter. Yeey! Om jag hade gått på gymnasiet nu hade jag bara haft några få veckor kvar till höstlovet. Men nu går jag inte på gymnasiet så något så lyxigt som lov kan jag fetglömma. Men jag hinner njuta av hösten ändå med tanke på hur soft schema jag har.

Tror det här blir en toppenvecka! Föreläsningar varje dag förutom fredag + att jag måste börja ett grupparbete inom en grupp jag inte vet vem någon är. Anmälde mig bara till en seminarumgrupp utan att höra vilka grupper alla andra valt. Smart där. men det blir nog bra. Och på fredag är det sittning men vi missade att köpa biljetter så det blir att komma till puben lite senare för att parta. Så lördagen blir väl en bakis-lördag helt enkelt.
Måste också bli klar med danserna i veckan eftersom det är nu på söndag det ska läras ut. Det ska bli kul! Jag ska baka bullar med Johanna någon dag också eftersom hon nu har förstått att kanelbullensdag är på söndag när vi ska dansa. Hon hade inte riktigt alla chips i påsen när jag påpekade det.

Nu är det dax att dra sig mot Odenplan för att möta upp Johanna för att laga mat och kolla på hollywoodfruar. Myspysigt!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0