A monday without a twist

Nej nu måste det fan hända något oväntat i mitt liv. Börjar bli så sjukt rastlös! Visst har alla dagar sina ljuspunkter och jag får nästan hela tiden umgås med härliga människor men allt följer i samma mönster. Känner verkligen för att dra iväg någonstans och bara hypa runt i en okänd stad men sånt får vänta till jag är färdigutbildad, har ett jobb och är rik. Nu är det bara plugg, jobbångest och billig öl som gäller.
Längtar riktigt mycket till nästa helg då tentan är gjord på fredagen och det är dax att fira det med lite utgång och sen en helt fri helg. Funderar starkt på att köra en liten musee-dag och bara åka runt och vara lite kulturell. Men allt återstår att se.

Tjingeling!
Btw. På söndag gräver jag ner mig.


Kommentarer
Postat av: michis

varför ska du gräva ner dig? har du ens en spade? :P

2010-02-08 @ 20:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0