Morgonpromenad

Är på hugget trots sjukdom. Så inget besök på gymmet idag, pöjkarna får klara sig själva. Tog iallafall en morgonpromenad för att komma igång med dagen vad den än kommer innehålla. Så skönt att vara ute och gå när nästan inga andra är det. Så med tanke på att jag inte ens hittar här trots att det börjar närma sig ett halvår som sickla-bo, så tog jag en liten upptäcktsfärd. Lite vägar har jag gått förr men fortsatte bort mot nacka-hållet(tror jag). Så nu vat jag att det finns en bra promenadväg vid en sjö som kan vara jättemysig att gå runt i vår/sommar.

Men dax att sätta igång med pluggandet och städandet.
Tjingeling!
(har fortfarande johannas mobil så allt med kort blir lite knepigt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0