100110

Diggar dagens datum. Känns som värsta datorspråket med bara 1or och 0or. Det är bara nu i januari och sen i oktober och november sådana datum är möjliga. I år iallafall. 

Ligger hemma i Sickla och är sjuk. Känns konstigt att ligga i sin egen lägenhet och vara sjuk. Utan mamma som pysslar om mig. Är sådär konstigt sjuk så jag inte kan sätta fingret på vad det är. Har inte kunnat äta på hela dagen typ. Tvingade i mig frukost för att jag trodde jag skulle känna mig bättre då, 2 clementiner för det kändes som att jag skulle svimma innan jag gav mig iväg på balett och så tvingade Johanna i mig scones. var nog dumt att testa baletten men jag vägrade erkänna att jag var sjuk innan typ 5 så jag körde på. Fast det var bara testa på så det var typ bara i en halvtimme och så var det nybörjarkurs så det var inte jobbigt. Har legat hemma hos Johanna och gnällt ett tag för att jag inte orkade ta mig i väg till tuben/bussen, stackars henne. Men hon var snäll och lånade mig hennes spikmatta som jag tänkte använda om jag får svårt att sova. 
Men nu hoppas jag bara att jag mår bättre imorrn så jag kan ta mig iväg till skolan och jobba med grupparbetet. Fast som det ser ut nu finns inte den möjligheten ens på världskartan.

Usch nu orkar jag inte skriva mer, dax för lite film eller serier.
Tjingeling!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0