2010

Nytt år då. Det infirades i en park i solna med fyrverkerier, roliga människor och egendesignad partyhatt. Grymt kul kväll/natt! Asgod mat, godaste välkomstdrinken, tävlingsinriktad partyhattillverkning(ok mest från min sida, dom andra var inte så tävlingsinriktade), massa dans till skön musik och framförallt roliga människor. Brukar tycka det är jobbigt att vara på fester där jag inte känner så många men det var bra igår för då var det ingen som kände många. Som en stor samling random människor liksom. Kommer bild lite senare på min partyhatt för den är verkligen värd att visas och den kommer få stå som prydnad här hemma.

Det här nya året då. 2009 var ett sjukt bra år! Har träffat jättemånga härliga människor, startat en ny del i mitt liv som jag älskar, jobbat en hel del(iaf i sommras), varit på massa konserter, festat var eviga helg(iallafall under hösten) och för det mesta varit jävligt lycklig.
Men 2010 ska bli ännu bättre! Ser framemot att träffa ännu fler härliga människor och fortsätta lära känna alla nya från i år, fortsätta på min underbaraste tid i livet this far, fylla 20, fira alla andra som fyller 20(och alla andras födelsedagar såklart), hultsfred, uppfylla drömmar och massa massa andra underbart.
Ska sammandtälla det gångna året med foton men eftersom jag kan vara ganska dålig på att ta kort ska jag för det första fixa bättre kamera(ny mobil med bättre kamera och spara ihop till en systemkamera) och ta sjukt mycket kort. För jag vet att jag kommer få vara med om massa roligt och jag hatar att inte ha kort som minnen.

Oj! Drog precis upp persiennen och shit vilket underbart väder! Idag blir det ta mig fan en härlig promenad! Igår någongång runt 14 kom jag på att mitt sl-kort gick ut vid tolvslaget. Smart där...Så det gäller att fixa nytt snarast möjligt men idag klarar jag mig nog utan. Det soppiga nu är att jag absolut inte har någonting att äta hemma. Det enda jag har är typ russin och ketchup och lite sånt men inte mycket som man kan bygga någon sorts måltid på. Så jag måste gå och storhandla...Hatar att handla när jag är bakis!
Jävligt skönt med 2 obokade dagar. Tänker göra precis vad jag känner för och bara vara. Fixa sånt som jag har skjutit upp men utan stress. Är nog det som är mitt löfte till mig själv det här året, att inte stressa(inte stress som att hinna klart med plugget utan mer psykisk stress om livet) och ställa massa krav. Vill bara ha det fritt och leva livet.

Lägger ut bilder sen men nu måste jag fixa mig(klä på mig) så jag kan gå till affären och handla bakismat och annat jag behöver.
Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0