Ajajaj

Fy fuck vad jag har ont i vristerna! Med förstora pjäxor och en jävla knapp som låg emot vristen hela dagen är det det enda som verkligen smärtar efter några timmar i backen. Gjorde några riktigt ordentliga vurpor och kullerbyttor så jag fick stört ont i ryggen men det släppte efter fika-pausen. Tack och lov för det. Orkar inte med en till skada som har med ryggraden att göra.
Idag blev det att åka blades och fy fan vad kul det är! Känns faktiskt väldigt stadigt förutom när det kommer isiga partier. Så nu vill jag bli bättre på bräda så jag har lite att variera med men det ska jag öva på i Haga parken. Tänker inte åka ner för en riktig skidbacke fören det känns väldigt väldigt säkert. Har även överkommit min lift-fobi. Nästan helt iallafall. Krävs några gånger till så är det lugn men det jag är gladast över att jag inte kände av min höjdrädsla. Fick bara lite panik en enda gång.
Nu längtar jag till Åre. En liten skidresa verkar vara på G. Lovelylovely!

Tyvärr har jag slarvat bort min mobilsladd så inga bilder tar sig därifrån. Så antingen hittar jag den här hemma någonstans i röran eller så ligger den kvar i Hnäs och då måste mammsen posta den till mig. Bara för att jag tog kort i backen som jag tänkte lägga upp...Yeye ingenting att göra tills jag hittar den och eftersom jag är satans trött och inte tänker leta nu så får det bli en annan gång.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0