Cause we're still alive

Still Alive - The Crash. En av världens bästa låtar genom tiderna.

Ja, jag lever faktiskt fortfarande. Det blev hårt festande med rakt igenom underbara människor. Den här resan finns lätt med på min lista med roligaste grejerna. och väldigt högt upp på den listan. Kanske faktiskt absolut högst upp. Har rent ut sagt haft sjukt jävla kul. Fast nu börjar jag bli lite trött som följd av att bara ha sovit 3-4 h imorse. Var sist med att gå och sova och först upp. Eller ok, en var värre än mig men han var nykter så det räknas inte. 

Imorrn får jag resultatet från långtids-EKG. Så mammsen kommer upp hit. Men först blir det skola i några timmar. Men nu lite mini-spa och lite serier innan jag kommer somna.
Puss & Gull 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0