Clarion

Igår kväll blev det utgång till Clarion på Skanstull. Var väldigt lugnt, inte så mycket folk, bra men inte så jätte passande musik för det stället, ölen smakade diskmedel. Men vinet var sjukt gott, lite fläderaktigt och drinken(nått med björnbär) var jätte god men blev lite blaskig av all is. Ett fint ställe som känns jävligt skönt de gånger man bara ska sitta och chilla och dricka men på något lite finare ställe än ett sunkhak med billig öl.
Baren på övervåningen 

Från utsidan

(Bilderna tagna från clarions hemsida)

Trevlig kväll med trevliga människor och avsluta allt med mezzaluna från 7/11. Mezzaluna är typ det bästa fylle-käket. Till en viss gräns iallafall, sen är det bara cheeseburgare som gäller.

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Helena

Känner mig dum när jag först trodde att du åt mat från den 7 november.. men till sist insåg jag att du menade seveneleven! Usch vad off jag är denna vecka!

2010-01-29 @ 11:22:03
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0