Effektivitet Ja tack!

Nu gäller det för mig att vara effektiv. Ska plöja igenom lite pluggtexter och försöka fixa så gott jag kan med en powerpoint. Och ändå ställa in mig på att sova innan 22, vilket kan vara svårt med tanke på att jag sov nästan 12 timmar natten till idag.

Skulle gärna vilja ha tillbaka min aptit för som det är nu känner jag aldrig för att äta. Så har tvingat i mig middag idag. Tillochmed mitt sötsug är som bort blåst. Förutom att jag fick värsta chips-suget i typ 10 min igår kväll. Annars är jag väl glad att jag inte är sötsugen men jag tycker bara att det är konstigt för jag vill ju typ jämnt ha godis.

yeye va effektiv var det.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0