En jävligt lång bio

Gillar Rigoletto. Sjukt stor biosalong vi var i igår. Nästa gång ska jag sitta på balkongen istället för på parkett. Självklart blev det Anchor efter. Varför variera sig? Nä men dom är typ dom enda som har öppet till3 på en söndag. Och nu vet jag exakt hur min nattbuss går med start från Odenplan.
I övrigt så gillade jag inte riktigt Avatar. Den var inte dålig men den var inte precis bra heller. Effekterna och så var ashäftiga men handlingen och skådespeleriet var ju inget att hurra för.

Försöker lära mig picasa så jag ska ha lite grejer när jag nu får tid att fixa layouten på bloggen. Askul att göra collage så det blir mest det.




Tänk vad mycket man kan hitta på att göra när man borde plugga.
Tjingeling!

P.S. På tal om rubriken. Själva filmen var ju inte så farligt lång med sina 2h & 41 min men när filmen börjar 18.00 och man är hemma någongång efter 4 så blev det en lång biokväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0