En vanlig dag

För en liten stund sedan

Steka pannkakor och äta upp dom allteftersom dom blir klara. Det kallar jag effektivitet.

Ska dra mig mot Hötorget om ett tag för att möta upp flummbullarna(en exklusiv skara från klassen). Det är bio och öl som gäller. Som vanligt alltså. Ok, ölen är det vanliga, vad vi gör för att ha en orsak till att få dricka öl varierar. Idag blir det att se Old Dogs eftersom det inte fanns några platser så vi kunde sitta tillsammans på Avatar. Vi är lite inkörda på 3D och vi har hört gott om Avatar. Men den får vänta till nästa vecka helt enkelt.

Annars så blir det pulkarace imorrn. Tyvärr inte i Hammarbybacken utan i Flottsbro. Men men sålänge det är en backe så är jag nöjd. 
Ska ta och ringa lite samtal innan jag drar.
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: michis

är det bara jag som tycker att avatar verkar kass?

2010-01-05 @ 17:56:32
Postat av: alex

aa Michis, det är bara du. :D

2010-01-05 @ 20:39:13
URL: http://alexandralenander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0