Ge mig...

ENERGI! Är jättejättejätte seg och orkar inte göra någonting. Har inte ens orkat fixa middag så ikväll har det bara blivit sockerbomb som ätbart. Nu ser jag också att jag inte ens packat upp träningskläderna. Shit vad äckligt! Nä nu får jag ta och skärpa mig. Eller inte nu men snart.

Idag har jag typ bara varit i skolan. En typiskt allt för vanlig vardag. Började inte fören kl 12 så började tillochmed dagen segt. Hade kursens sista föreläsning, jobbade på grupparbetet som verkade vara a piece of cake, åkte och gymmade. Gymmade i Huddinge idag men tydligen så gällde inte F&S-kortet som jag har där så det blev att betala 50 kr. Eller ok, Fredrik betalade så får jag betala tillbaka med en öl på kryssningen. Snart så är det fler som gymmar på F&S. Efter allt mitt tjat. Roligare när man iallafall går till gymmet tillsammans. När jag väl tränar tränar jag gärna själv men det är skönt att veta att man har någon/några som man känner i närheten.
När jag skulle ta mig hem från Huddinge tog det sjukt mycket längre tid än vanligt. Eftersom Huddinge ligger på vägen från skolan skulle jag säga att det tar max ½h därifrån. Idag tog det 1h eftersom tvärbanan var fucked up. Jobbigt men tillslut kom jag hem för att inte göra någonting. Men snart så blir det att packa ur väskan och lägga fram saker jag ska packa imorrn.

Imorrn bär det av till Etown för bio med Alex och Michis och sen blir det en helg hos Ida. Ida och Emma fyller 22 imorgon så på lördag ska de firas. Både fika med släkt och party med vänner. Åker hem igen på söndag förmiddag. Ska försöka tigga till mig massage när jag är hos Ida men det lär väl inte hinnas med.

Nä dax för lite
RANDOM PICS





The Partyhatt!

Nu orkar jag nog fixa lite grejer.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0