Hemska drömmar

Usch vad hemska drömmar! Allt började med att jag skulle ta studenten igen, hade typ inga finkläder att byta om till för jag var inte hemma. Skulle byta om på ett badhus men då kommer det någon jävel och hotar oss med vattenslang. Mamma fixar allt såklart så jag hinner hem fast det är inte riktigt var hem, får en finfin blå klänning med småblommigt mönster (vill ha i verkligheten). Sitter på studentcercermonin men utan studentmössa + att jag sitter vid åskådarna och får panik för alla studenter har mörkblåa mössor istället för vita. Plötsligt är jag ute och åker längdblades(?) i en snöig skog när jag ser en tant som står och matar en björnunge och björnmamman står brevid och tanten "dom är jättesnälla". Självklart vänder jag och möter mamma och Ida och säger åt dom att vända det är en björn på vägen varpå björnen börjar attackera tanten som matade ungen och vi börjar springa. Jag försöker ta mig in i en tät granskog men hör mamma panik-skrika. Då vaknar jag. Usch det var det värsta jag varit med om. Mammas panik-skrik ekar fortfarnade kvar i huvudet. Lyckades ändå somna om igen men drömmer då om massa människor jag inte gillar så det var inte heller så kul. I den drömmen hatade jag dom verkligen.
Usch Usch Usch rent ut sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0