hjälp

Ok jag har ingen koll på datum eftersom min hjärna inte funkat innan eller efter kl. 22. Sorry för det liksom.

Nu sitter jag och jobbar på hemtentan och håller Dalia sällskap. Fick några dagar extra på oss med hemtentan men jag ska lämna in den senast på fredag ändå för jag vill ha en helg utan att behöva tänka på på plugg plus att hela mån-tis ägnas till kryssningen.
Men nu vill jag ha hjälp! Vad finns det för fördelar och nackdelar med internets offentlighet? Typ bloggar som alla kan läsa, bilder på bdb, fb, flickr osv. Är extremt tacksam för hjälp! Har börjat lite smått med en mindmap(min nya förälskelse) men den behövs fyllas ut så allting tar upp minst 6000 tecken när det är en flytande text.

Back to buisness!
Tjingeling till offentligheten! 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fördelen är väl att man kan få uttrycka sig och få utrymme att vara sig själv. Genom forum eller bloggare kan likasinnade få kontakt. Nakdelen är, enligt mig, den hysteri som lätt skapas kring nya grejer. Jag tror internet är den största anledningen till det ökade tempot inom mode, teknik och vad som gäller nu rent allmänt. Detta är även något som marknadsförarna på olika företag har förstått och därför kretsar mycket av den nya marknadsöringen just här.



Lycka till!

2010-01-12 @ 19:35:47
URL: http://dasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0