Hmm...

Undra vad jag glömt att packa ner...Tycker och hoppas att jag fått med allt. Snart är det dax att dra mig mot station för att leta upp vart swebus-bussarna går från. Hittar bara tåg,tuben och pendeln på station så jag drar dit ganska tidigt för att lyckas hitta.
Om jag är duktig kommer jag plugga lite på bussen men jag kommer säkert inte riktigt att ha lust med det så jag kommer nog läsa en vanlig bok eller spela spel på datorn istället. Kan dela upp tiden 50/50 så kan jag vara båda duktig och lat. Det gillar jag.

Idag inviger jag mina Happy Socks btw. Gillar väldigt mycket. Dom är ljus-skrikgröna med små detaljer i rött,blått och rosa.
Tjingeling!

Det viktigaste: GRATTIS till mina systrar Ida och Emma som fyller 22 år idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0