Home

Imorgon åker jag från hem (skogen) till hem (city). Det kommer ta mig 2,5 h. För fuckin' jävla sj vill inte köra så många tåg på söndagar. Första från Flen mot Sthlm går 12.30 vilket är alldeles för sent för mig då jag har massa att hinna med. Så jag tar en längre restid för att vara hemma strax efter 12. Underbart...

Har precis sett "Gökboet" eller "One flew over the cuckoo's nest" som den heter på engelska. Helt jävla underbar film! Ett riktigt mästerverk! Är riktigt glad att jag äntligen sett den och det får jag tacka mamma för då hon köpt den efter en del tjat från min sida. Och så passande att hon köpt den till den här helgen.

Är riktigt trött så nu ska jag gå och sova. Innan 22.30 en lördag. Vad har hänt med mig?
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0