Indiskt

Är så sjukt mätt så jag vet knappt var jag ska ta vägen. Mamma var uppe i Sthlm idag så vi käkade på en indisk resturang bakom skrapan. Har glömt bort vad stället hette men jag får kolla upp det nästa gång jag går den vägen. Grymt gott var det iallafall! Jag åt grillad kycklingfile som var vitlöksmarinerad och till det var det ris och grönsaker + den godaste såsen jag ätit i hela mitt liv. Och lite nam(?)bröd på det. Vitlöksbröd såklart.
Så om man är i sthlm och vill äta indiskt kan jag rekomendera det stället. Har aldrig ätit indiskt tidigare men jag äter mer än gärna det igen.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: michis

nanbröd ;)

2010-01-21 @ 09:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0