Ordnat kaos

Jag kan ju försöka iallafall men alla mina kaos är oordnade kaos. Har börjat röja upp i lägenheten men jag vill bara ändra allt hela tiden. Har fått för mig att möblera om men jag tror mer på att skaffa mer möbler. Det är ganska tomt egentligen om man bortser från alla jävla småsaker. Men m&p ska komma hit någon helg så vi kan åka till IKEA med den stora bilen och så pappa får hjälpa skruva upp massa på väggen. Måste springa in på lite second hand affärer för att leta efter en liten soffa bara för det vill jag fan inte ha någon från IKEA. Men hyllor, ojoj vad jag behöver hyllor och dom köper jag på IKEA.


Får se om det blir att åka in till stan för att ta en öl med J&K och Faster&Farbror eller bara sitta hemma ikväll. Ska ta och laga lite mat och om det blir hemmakväll blir det en sväng till Willy's för att handla lite glass + lite nödvändigt shit som mjölk och yoghurt. Laktosfritt såklart. Tror faktiskt att jag mått bättre sen jag cuttat ner på den vanliga mjölken. Eller är det bara lite placebo-varning?

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Helena

Äsch! Man måste ha lite kaos i sitt liv!

2010-01-29 @ 11:27:26
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0