Smarta jävlar

Cred till pappsen och systeryster Ida. De köpte jävligt bra julklappar som jag redan såhär inne på årets 2a dag vet att jag kommer få mycket användning för. Av pappsen (som btw fyller 49 år idag) fick jag en stavmixer som kommer förenkla mina mornar så sjukt mycket! Gjorde lite smootie imorrse och det ska jag se till att göra varje kväll så jag har en klar att grab-and-go på morrnarna när jag ska iväg till skolan. Ida den smarta jäveln gav mig en wokpanna och den ska användas redan idag. Vet inte om jag hinner/orkar laga mat imorrn efter att ha varit i backen så jag ska fixa lite matlådor idag och såklart blir det lite wok. För face the fact, jag lever i princip redan på svamp, broccoli och nudlar men nu kan jag fixa det lite enklare.

Börjar bli dax att göra mig iordning för att dra till gymmet. Känns bara lite knasigt att duscha innan träningen. Det blir så instängt i lägenheten så jag känner mig sjukt äcklig så det är verkligen nödvändigt. Yeye fan vad fräch jag kommer vara senare isåfall och duschar 2 ggr på en dag :P

Yeye Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0