Sthlms paus

Funderar på att lämna sthlm nästa helg. Åka hem till skogen och försöka ordna upp livet som just nu är ett sånt jävla kaos. Dessutom saknar jag min katt, familjen och massa grejer som ligger på den stationära datorn.

Veckans missions:
1. Gå till banken
2. Plugga ikapp
3. Skicka in försäkringspapprena
4. Leta kamera och snowboard-dojjor
5. Städa lägenheten

Lagom med 5 grejer men sen är det massa annat som ska försöka lösas men det kan inte jag styra över ännu. Så det får jag ta nästa vecka eller när jag har svar.

Jaja skiter i allt elände för ett tag och tar mina 11 biobiljetter(som ska delas ut) och går och ser Avatar.
Får jag se hur Rigoletto är som bioställe. Har bara varit på Sergel och söder förut.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0