Willy's

Dax att handla igen. Men jag har blivit så duktig på att storhandla så nu ska jag bara köpa lite mejerivaror + lite extra. Sånt som inte klarar sig så länge i kylskåpet. Om någon skulle bry sig. Sen blir det minispa + pluggkväll.

Lyssnar på underbara Regina Spektor och hoppas fan att J&K kan hitta singstar micarna för jag är sjukt sugen på lite singstar-turnering. Fast inte med Regina låtar. På singstar ska det vara gamla klassiker och flummsång.

Mot Skrapan för att vara sjuk och dampig hos Johanna istället för här hemma i världens stökigaste lägenhet. OM inte jag har städat tills helgen så är jag fan en dålig människa. Men nu ska jag ta tag i mitt liv och boka tvätttid först och främst.
Tjingeling! Love U All!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0