yeey!

Uppkopplad på bussen. Fanns så man kunde koppla upp sig så länge man inte gjorde massa olagligt på internet. Så nu ska jag härja och göra massa olagligt! Eller inte. Gillar att åka buss så det här är det ultimata resesättet för mig. Ok, flyg diggar jag något enormt men om man ska resa på marknivå så vinner buss. Eller fan bil är ju också nice men det är ju typ samma sak.
Swebus får 5 av 5...jag vet inte vad jag ska köra med för tecken på betygen men 5 av 5 iallafall. Måste komma på något tecken jag kan använda.


Haha åkte precis förbi skylten för Hågelbyparken. Varje gång jag åker förbi den läser jag alltid Hångelbyparken.
Nej va fan plugga var det och garva inombords åt fnittertanterna som sitter snett bakom mig. Ellertanter är dom inte men 40ish iallafall.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0