yummie!

Mmm nattmackor. Eller ja, det är inte natt än men sen-kvälls-macka blir det iallafall. Blev ingen megaseg hemmakväll som jag planerat men vad gör det, det kan jag ha en annan dag. Johanna lyckades få med mig till några kompisar till henne men när vi kom tillbaka till stan där hon & K skulle möta upp lite folk sa jag adjö.

Står lite i valet och kvalet om jag ska köra på iPhone eller SE Satio. Giller båda men Satio har bättre kamera. Men iPhones kamera är ju inte precis dålig den heller. Får leka lite med Johannas iPhone så får jag se om någon månad eller så. Än är det inte riktig panik att köpa ny mobil. Jag menar, den jag har nu byter bara ringsignal av sig själv och hackar upp sig lite då och då men det kan man leva med.

Äh palla, nu ska jag sega som faen!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0